06jul 2016

0

1085

0

Facebook Hirdetés Tipp

facebook tipp

Manapság kevés olyan vállalkozás üzemel, aki nem használja ki a Facebook hirdetésekben rejlő potenciált. Sajnos azonban egyáltalán nem mindegy, hogy mit és hogyan reklámozunk célközönségünknek. A Facebook rangsorolja a cégek hirdetéseit, és ha nem figyelünk oda könnyen egy negatív lista élén találhatjuk magunkat. Cégünk ma már sok vállalkozásnak segít profi hirdetéseket futtatni a Facebookon. Hasznos tanácsaink és tippjeink neked is segíteni fognak. Most az egyik legeldugottabb, de talán az egyik leghasznosabb eszközt nézzük meg.

facebook tipp

Relevancia pontszám:

Ez egy olyan pontszám amit maga a Facebook ad hirdetéseidre. (A skála 1 és 10 között mozog). Ahhoz hogy az általad kiemelt tartalmat monitorozni tudd el kell végezned pár hasznos beállítást.

 

1, Adj fel egy hirdetést. Ez lehet kiemelt bejegyzés is, most nincs jelentősége.

2, Nyisd meg a Hirdetéskezelőt, ahol az összes aktív és inaktív reklámodat láthatod sorokba rendezve.

3, Hirdetéseid felett, jobb oldalt, találni fogsz egy ,,OSZLOPOK” fület. Ezt nyisd le.

4, A lenyíló menüből keresd ki az ,,OSZLOPOK TESTRESZABÁSA” menüpontot, majd kattints rá.

5, Lepődj meg!

relevancia

6, Amint látod rengeteg mindent láthatnál hirdetéseiddel kapcsolatban, ha nem az alapértelmezett beállításokat használnád.

7, Pipáld ki a következőket: Relevancia Pontszám, Pozitív visszajelzés, Negatív visszajelzés.Jobb oldalon drag and drop módszerrel rendezd el oszlopaidat úgy, hogy az új oszlopok viszonylag előre kerüljenek. Ha kész, alkalmazd a beállítást.

8, Most, még mindig a hirdetések felett (csak most baloldalt) válaszd az ,,ÖSSZES HIRDETÉS” menüpontot.

9, Ismét kattints az oszlopok menüpontra, és az ,,egyedi” beállításodat mentsd el egy neked tetsző néven.

10, Hirdetéseid relevancia pontszáma 500 megjelenítés után már láthatóvá is válik.

 

Ha szeretnél további hasznos tanácsokat kapni, keresd csapatunkat bátran: www.mobilxcloud.hu

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés